Hyvinkään Eläkkeensaajat ry

Hyvinkään Eläkkeensaajat ry on Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry:n ja EKL:n Uudenmaan Piiri ry:n jäsenyhdistys. Keskusliiton tavoitteena on edunvalvonnan lisäksi tarjota mielekästä kulttuuri- ja harrastustoimintaa paikallisyhdistystensä kautta. Toimet tähtäävät eläkeläisköyhyyden ja ikäsyrjinnän vähentämiseen sekä ikäihmisten lisääntyneen yksinäisyyden torjumiseen. Jäsenyhdistysten  paikallistoiminta löytää oman yhteisön, jossa voi harrastaa, kohdata uusia ysäviä, oppia uutta ja osallistua. Vuosijäsenmaksu on edullinen ja yhdistyskohtainen. Katso lisää: Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry .

Veteraanitalo Asemankatu 42

Ison Kerhon tapaamisissa on runsaasti osanottajia.

Hyvinkään Eläkkeensaajat ry on perustettu vuonna 1971. Yhdistyksen jäsenmäärä on n. 220.

Kokoonnumme  Hyvinkään Veteraanitalolla os. Asemankatu 42, parittomien viikkojen keskiviikkona klo 14-16. Kutsumme tapahtumaa "Ison Kerhon" kokoontumiseksi. Sinne voi tulla tutustumaan toimintaamme ja halutessa liittyä jäseneksi. Jäseneksi voi liittyä myös liittymislomakkeen kautta, joka löytyy Liity jäseneksi -valikosta.

Kerhotoiminnat -valikosta löydät tietoja monista erilaisista kerhoistamme.  Sivulta löytyy esim. useita liikuntamuotoja kuten: kuntosali- , tasapaino- ja ulkoilutoimintoja, on peli-, kulttuuri- sekä kädentaitokerhoja. Sivulta löytyy myös toimintojen vetäjät yhteystietoineen. Jäsenenä voit osallistua vaikka kuinka monen kerhon toimintaan.

Järjestämme myös yhteisiä kulttuurimatkoja teattereihin ja konsertteihin, virkistyslomia kunnon kohentamiseksi sekä risteily- ja tutustumismatkoja naapurimaihin.

Tervetuloa mukaan - täyttä elämää hyvässä seurassa!

Hyvinkään Eläkkeensaajien historiasta vuosilta                                       1971-2021 kertova

Yhdessä hyvä tulee -kirja

on saatavissa maksutta Ison Kerhon tapaamisissa. Kirjan on koonnut Leena Heikkilä 50-vuotisjuhlaamme v. 2022.